Met zijn keuze voor het prestigieuze Britse automerk Jaguar, sinds 2015 ‘The Official Car Partner of the Championships’, sluit Wimbledon naadloos aan bij de sfeer die het grootste toernooi ter wereld dierbaar is.


‘Wie de naam Wimbledon laat vallen, roept de kwintessens op van het Britse tennis. Datzelfde geldt voor Jaguar, een luxemerk met een mondiale uitstraling. Ik denk dat die twee entiteiten elkaar perfect aanvullen’

aldus ex-kampioen Tim Henman, bestuurslid bij de All England Lawn Tennis & Croquet Club.

Bij elke editie van het Londense grandslamevent stelt Jaguar inderdaad vele tientallen auto’s – waaronder de allernieuwste emblematische modellen – ter beschikking voor de verplaatsingen van de spelers. Tegelijk drukt het merk ook zijn stempel via een groot actiepakket in de sectoren communicatie, marketing- en public-relations.

De waarden van Wimbledon en Jaguar zijn historisch gezien dezelfde: knowhow, prestige, traditie, kwaliteit en elegantie.

Britse klasse wordt ook vertaald in de keuze voor Jaguar als wagenpartner.

All the latest news from our advertisers and partners

Comments are closed.